ISO Quality Management

ISO 9001 merupakan penanda aras global utama untuk pengurusan kualiti. Ini adalah alat kritikal untuk meningkatkan kejayaan, keuntungan dan potensi pasaran syarikat anda. ISO 9001 akan melengkapkan perniagaan anda dengan lebih baik untuk memenuhi setiap keperluan pelanggan, meningkatkan tumpuan pelanggan dan pelbagai faedah lain, seperti:

  • Meningkatkan daya saing yang membawa kepada potensi keuntungan yang lebih tinggi.
  • Meningkatkan potensi pasaran anda, dan membuka perniagaan anda kepada pelanggan yang lebih besar.
  • Tingkatkan kecekapan, pengawalan kos dan simpanan
  • Tingkatkan konsistensi dan aliran maklumat anda
  • Tingkatkan motivasi pekerja anda
  • Meningkatkan pengurusan masa, perkhidmatan dan prestasi ke peringkat tertinggi
  • Meningkatkan perkhidmatan pelanggan perniagaan anda
  • Meningkatkan kebertanggungjawaban dan kebolehkesanan

Kami berusaha untuk membuat pensijilan ISO semudah mungkin bagi pelanggan kami. Untuk mengetahui betapa sukarnya masalahnya, lihatlah Langkah Mudah kami untuk Pensijilan ISO.

ISO 9001 akan membantu anda mengukur kemahiran perniagaan anda dalam bidang utama seperti:

  • Sistem pengurusan kualiti yang tinggi
  • Perkhidmatan pelanggan yang lebih baik
  • Motivasi kakitangan
  • Pembaikan berterusan

Cabarannya ialah terus bergerak ke hadapan. Apabila anda mencapai ISO 9001, ganjaran dari segi keuntungan dan keberkesanan, akan diukur dan ketara.

Setakat ini standard pengurusan global yang paling popular dan mantap, ISO 9001 kini diadopsi oleh lebih dari satu juta syarikat di 176 negara di seluruh dunia. Sertai mereka dan perniagaan anda akan mendapat kredibiliti, keyakinan dan kelayakan untuk mengalahkan persaingan.

Mencapai piawaian ISO menunjukkan bahawa syarikat anda serius dalam menyampaikan sistem kualiti melalui proses yang diuji. Piawaian ISO dalaman memberi tumpuan dan disiplin dan secara luaran anda akan mencapai kredibiliti, kuasa dan pengiktirafan.